Monday 23 May 2011

Vibreaza pasii mei de parca merg pe clape

Alternosfera - Flori de mai



O data prinsa-n lemn
Ascunde-ma neatins
Pazeste-ma de ger
Ast'noapte iar a nins
Cand tu visai
Albastre flori de mai.
Ce flori in toiul iernii
Opreste-te-ti sopteam
~Acum doar cerul sticla
Picteaza flori la geam.~
Tu n-ascultai
Visai doar flori de mai .

R: Mai stai si nu pleca de n-ai
sa-mi dai [nu ti-am cerut sa-mi dai] albastre flori de mai.

De ochi straini ma tem
Ce in strada ard nestins
Privind la ei te chem
Tin minte tot ce-ai zis
Atunci spuneai
~Plec dupa flori de mai.~
Vibreaza pasii mei
De parca merg pe clape
Cu mine insumi cant..
Refren singuratate
De cand plecai
Dupa flori de mai .

R: Mai stai si nu pleca de n-ai
sa-mi dai [nu ti-am cerut sa-mi dai] albastre flori de mai.

R: Mai stai si nu pleca de n-ai
sa-mi dai [nu ti-am cerut sa-mi dai] albastre flori de mai.

No comments:

Post a Comment